Fabula
bibliotekskatalog 
biblioteket@uniarts.se
Bild från OpenLibrary

Hur och när lär sig elever? : en kritiskt kommenterad sammanfattning av kognitiva teorier kring elevers inlärning / Gerd Arfwedson

Av: Medverkande: Materialtyp: TextTextSerie: Didactica ; 2Utgivningsinformation: Stockholm : HLS (Högsk. för lärarutbildning), 1992 ; Beskrivning: 199 s. ; 21 cmISBN:
  • 91-7656-282-4 ;
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 370.1523 22/swe
Annan klassifikation:
  • Eaac
  • Doeaa
Bestånd
Exemplartyp Hembibliotek Hyllsignatur Status Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Bok Bok Biblioteket Brinellvägen E Arfwedson Tillgänglig 43731005287
Antal reservationer: 0

Även med tryckår: 2. tr., 1992. 194 s. ; 3. tr., 1994. 198 s. ; 4. tr., 1998 ; 6. tr., 2004

6 tr., 2004 (Stockholm : Intellecta Docusys)

Stockholms konstnärliga högskola, Biblioteket, Box 24045, 104 50 Stockholm  biblioteket@uniarts.se  08-49400582, 08-49400611