Fabula - the library catalogue at Stockholm University of the Arts

Image from OpenLibrary

Hur och när lär sig elever? : en kritiskt kommenterad sammanfattning av kognitiva teorier kring elevers inlärning / Gerd Arfwedson

By: Contributor(s): Material type: TextTextSeries: Didactica ; 2Publication details: Stockholm : HLS (Högsk. för lärarutbildning), 1992 ; Description: 199 s. ; 21 cmISBN:
  • 91-7656-282-4 ;
Subject(s): DDC classification:
  • 370.1523 22/swe
Other classification:
  • Eaac
  • Doeaa
Holdings
Item type Home library Call number Status Date due Barcode Item holds
Book Book Biblioteket Brinellvägen E Arfwedson Available 43731005287
Total holds: 0

Även med tryckår: 2. tr., 1992. 194 s. ; 3. tr., 1994. 198 s. ; 4. tr., 1998 ; 6. tr., 2004

6 tr., 2004 (Stockholm : Intellecta Docusys)

Stockholm University of the Arts, Library, P.O. 24045, 104 50 Stockholm  biblioteket@uniarts.se /+46 8 49400582, 46 8 49 400 611