Marknadsföring och kommunikation i sociala medier / Lena Leigert
Materialtyp:![Text](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
- 9789197981729
- 658.872 23/swe
- Qblb
Innehåll:
Kapitel 1 – Alla tiders kommunikation -- Kapitel 2 – Sociala medier på jobbet -- Kapitel 3 – Tio användningsområden för företag -- Kapitel 4 – Att marknadsföra i sociala medier -- Kapitel 5 – Var ska man finnas? -- Kapitel 6 – Kom igång! -- Kapitel 7 – Juridik, regler och sunt förnuft -- Appendix
Exemplartyp | Hembibliotek | Hyllsignatur | Status | Förfallodatum | Streckkod | Exemplarreservationer | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Biblioteket Teknikringen | Q Leigert 1 | Tillgänglig | 43731020743 |
Antal reservationer: 0
2. tryckning 2014
Kapitel 1 – Alla tiders kommunikation -- Kapitel 2 – Sociala medier på jobbet -- Kapitel 3 – Tio användningsområden för företag -- Kapitel 4 – Att marknadsföra i sociala medier -- Kapitel 5 – Var ska man finnas? -- Kapitel 6 – Kom igång! -- Kapitel 7 – Juridik, regler och sunt förnuft -- Appendix