Normkritisk pedagogik : för den högre utbildningen / Viktorija Kalonaityté.
Material type: TextLanguage: Swedish Publisher: Lund : Studentlitteratur, 2014Manufacturer: DanmarkEdition: 1. upplDescription: 169 s. ill. 23 cmISBN:- 9789144084107
- 370.115 23/swe
- Epaaa
- Ohj
Contents:
Inledning -- Den högre utbildningen som institutionellt fält -- Om identitet: kategorier, normer och intersektioner -- Mot en normkritisk pedagogisk praxis
Item type | Home library | Call number | Status | Date due | Barcode | Item holds | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Course literature 7 days | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 15 | Available | 43731014448 | |||
Course literature 7 days | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 10 | Available | 43731003246 | |||
Course literature 7 days | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 11 | Checked out | 2024-10-07 | 43731003245 | ||
Course literature 7 days | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 12 | Available | 43731003244 | |||
Course literature 7 days | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 13 | Available | 43731003242 | |||
Course literature 7 days | Biblioteket Brinellvägen | Ep Kalonaityté 14 | Available | 43731003243 | |||
Course literature 7 days | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 1 | Available | 43731001877 | |||
Course literature 7 days | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 2 | Available | 43731001431 | |||
Course literature 7 days | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 3 | Available | 43731004504 | |||
Course literature 7 days | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 4 | Available | 43731001876 | |||
Book | Biblioteket Valhallavägen | E Kalonaityté | Available | 43731024775 | |||
Book | Biblioteket Valhallavägen | E Kalonaityté 8 | Available | 43731003248 | |||
Book | Biblioteket Valhallavägen | E Kalonaityté 9 | Available | 43731003247 | |||
Book | Biblioteket Valhallavägen | E Kalonaityté 5 | Available | 43731001263 |
Total holds: 0
Upplaga 1:2, 2015
Inledning -- Den högre utbildningen som institutionellt fält -- Om identitet: kategorier, normer och intersektioner -- Mot en normkritisk pedagogisk praxis