Normkritisk pedagogik : för den högre utbildningen / Viktorija Kalonaityté.
Materialtyp: TextSpråk: Svenska Utgivningsuppgift: Lund : Studentlitteratur, 2014Tillverkare: Danmark Utgåva: 1. upplBeskrivning: 169 s. ill. 23 cmISBN:- 9789144084107
- 370.115 23/swe
- Epaaa
- Ohj
Innehåll:
Inledning -- Den högre utbildningen som institutionellt fält -- Om identitet: kategorier, normer och intersektioner -- Mot en normkritisk pedagogisk praxis
Exemplartyp | Hembibliotek | Hyllsignatur | Status | Förfallodatum | Streckkod | Exemplarreservationer | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kurslitteratur 7 dagar | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 15 | Tillgänglig | 43731014448 | |||
Kurslitteratur 7 dagar | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 10 | Utlånad | 2024-03-11 | 43731003246 | ||
Kurslitteratur 7 dagar | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 11 | Tillgänglig | 43731003245 | |||
Kurslitteratur 7 dagar | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 12 | Tillgänglig | 43731003244 | |||
Kurslitteratur 7 dagar | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 13 | Tillgänglig | 43731003242 | |||
Kurslitteratur 7 dagar | Biblioteket Brinellvägen | Ep Kalonaityté 14 | Tillgänglig | 43731003243 | |||
Kurslitteratur 7 dagar | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 1 | Tillgänglig | 43731001877 | |||
Kurslitteratur 7 dagar | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 2 | Tillgänglig | 43731001431 | |||
Kurslitteratur 7 dagar | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 3 | Tillgänglig | 43731004504 | |||
Kurslitteratur 7 dagar | Biblioteket Brinellvägen | Eab Kalonaityté 4 | Tillgänglig | 43731001876 | |||
Bok | Biblioteket Valhallavägen | E Kalonaityté | Tillgänglig | 43731024775 | |||
Bok | Biblioteket Valhallavägen | E Kalonaityté 8 | Tillgänglig | 43731003248 | |||
Bok | Biblioteket Valhallavägen | E Kalonaityté 9 | Tillgänglig | 43731003247 | |||
Bok | Biblioteket Valhallavägen | E Kalonaityté 5 | Tillgänglig | 43731001263 |
Antal reservationer: 0
Upplaga 1:2, 2015
Inledning -- Den högre utbildningen som institutionellt fält -- Om identitet: kategorier, normer och intersektioner -- Mot en normkritisk pedagogisk praxis