Fabula
bibliotekskatalog 
biblioteket@uniarts.se
Bild från OpenLibrary

Communication and shared understanding of assessment : a phenomenological study of assessment in Swedish upper secondary dance education / Ninnie Andersson

Av: Materialtyp: TextTextSpråk: Engelska Språk på sammanfattning: Svenska Serie: Doctoral thesis / Luleå University of TechnologyUtgivningsinformation: Luleå : Luleå University of Technology, 2016Beskrivning: 107 sISBN:
  • 9789175836348 (print)
Ämnen: DDK-klassifikation:
  • 792.807 23/swe
Annan klassifikation:
  • Eabiky
Avhandlingskommentar: Diss. (sammanfattning) Luleå : Luleå tekniska univ., 2016
Bestånd
Exemplartyp Hembibliotek Hyllsignatur Status Streckkod
Avhandling Biblioteket Brinellvägen Eabiky Andersson 1 Tillgänglig 43731002896
Antal reservationer: 0

Härtill 4 uppsatser

Diss. (sammanfattning) Luleå : Luleå tekniska univ., 2016

Stockholms konstnärliga högskola, Biblioteket, Box 24045, 104 50 Stockholm  biblioteket@uniarts.se  08-49400582, 08-49400611